Semester |
E2022
|
Uddannelse |
Master i Socialt Entreprenørskab (MSE)
|
ECTS |
5
|
Læringsudbytte/bedømmelseskriterier |
|
Overordnet indhold |
På kurset bliver du trænet i at afgrænse og argumentere for relevansen af en socialt entreprenant problemstilling. Du går i dialog med undervisere, vejledere og medstuderende om brugen af forskellige teoretiske perspektiver, og træner din kritiske og analytiske sans for aktuelle socialt entreprenante problemstillinger. |
Type |
Kursus |
Undervisnings- og arbejdsform |
|
Prøveform |
Portfolio udarbejdet i gruppe eller individuelt
Portfolioen består af 3 produkter, som helt eller delvist udarbejdes under kursusforløbet. Produkterne kan f.eks. være øvelsesbesvarelser, talepapirer til præsentation, feedback, refleksion, skriftlige opgaver, wiki-bidrag, lydproduktioner og visuelle produktioner. Udfærdigelsen af produkterne kan være underlagt tidsbegrænsninger. Portfolioens eventuelle skriftlige delelementer skal være individualiseret. Hvis man vælger at arbejde i gruppe, må gruppen bestå af 2-4 studerende. Portfolioen skal for: - 1 studerende have et omfang på 7.200-12.000 tegn inkl. mellemrum. - 2 studerende have et omfang på 9.600-14.400 tegn inkl. mellemrum. - 3 studerende have et omfang på 12.000-16.800 tegn inkl. mellemrum. - 4 studerende have et omfang på 14.400-18.000 tegn inkl. mellemrum. Omfangskravene er inklusive eventuel forside, indholdsfortegnelse, litteraturliste, figurer og andre illustrationer, men eksklusive eventuelle bilag. Portfolioens specifikke indhold og form samt evt. vejledende omfangskrav for de forskellige skriftlige produkter fastsættes inden kursets begyndelse og offentliggøres på study.ruc.dk. Portfolioen afleveres samlet. Afleveringsdatoen offentliggøres på study.ruc.dk inden kursets begyndelse. Der foretages en samlet bedømmelse af portfolioen. Bedømmelse: 7-trinsskala Censur: intern medbedømmer |
Omprøveform |
Samme som ordinær eksamen / same form as ordinary exam
|
Eksamenskode(r) | |
Sidst ændret | 21/05/2022 |